look there is a sunny day

Jag ligger hemma fortfarande och är sjuk, men idag känner jag mig bättre och så kan jag inte låta bli att känna mig glad eftersom att solen skiner och himlen är alldeles blå så himla underbart! Satt precis ute på balkongen med mamma och fikade, men nu har jag intagit den sjuka soffan igen blä.. Ligger och pillar lite med min mobil haha eftersom att en viss pojkvän har uppdaterat den åt mig och då försvann ALLA BILDER, alla kontakter o alla appar + mitt instagramkonto..KUL!! vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo de är sant men tror nog att min kärlek till Danny gör att jag gärna hittar fel på henne haha ;)



Ne inte jag heller och vårat tillstånd på filmen är jag inte förvånad att vi inte kommer ihåg de haha.. mest skrik dock! FAAAN VILKA JÄVLA ARMJÄVLAR DU HAAAAR! hahah..

2012-03-12 @ 18:39:08
URL: http://isay.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, nice ;) Har du provat att hoppa BungyJump eller fallskärm någon gång? Det skulle jag aldrig våga :P Kram!

2012-03-12 @ 18:54:29
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0