Sola mig brun

Usch får för mig jag känner mig lite disig, påväg att bli sjuk..hoppas verkligen att jag har fel! Häller i mig vitaminer iallafall för att förebygga. Har inte tid med någon sjukdom varken denna helg eller nästa! Åt också världens godaste fiskgryta förut ( fisk ska ju vara bra?) med cremefraiche och citronpeppar, mums. Ska nog åka in till mitt hjärta sen, hela mitt rum är fullt med kläder (byter garderob) plus att här hemma finns de sjukdomsbaciller. Så jag flyr haha!
Nu ska jag sluta babbla.
Dagens behov : SOLA! Måste bli brun till balen. Så nu ska jag börja sola någon gång i veckan fram tills dess!

Kommentarer
Postat av: vendela

hör gärna av dig när du ska till solariet för hänkar gärna ;)

2012-04-12 @ 11:04:27
URL: http://veendelala.devote.se
Postat av: v

å skulle också behöva sola!;)

2012-04-12 @ 20:16:21
URL: http://vendelasonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0