Det måste va på liv och död

Jag har varit en mycket dålig bloggare i några dagar men faaaan vad irriterande det är när mobilbloggningen inte funkar! Har inte haft tillgång till dator vettni. Men jag har haft en bra vecka och framför allt varit med Lisa ute hos hennes syster och träffat världens sötaste bebis!! Punka fick vi med på vägen hem haha, allt kan hända oss verkar det som.. nu ligger jag heeelt slut i soffan efter att ha strykit alla mina skjortor och blusar/linnen plus rensat ur alla mina gamla lådor på rummet,  hoppas inte jag är påväg att bli sjuk bara :( blä..Längtar så sjukt mycket tills Lördag för då är de kryssning som gäller med alla underbara studenter!! puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0